ronin
01.10.2023 13:58Niğde zabıt katipliği Kazandım!
Üniversite bitince kpss çalışmaya başladım yaklaşık 6-7 ay bi çalışma sürem oldu umduğum puanı alamamak beni yormuştu fakat pes etmedim katipliği daha önce duymuştum puanımda yetiyordu biraz araştırdıktan sonra F klavye ile 0 dan çalışmaya başladım Q ile 100-110 yazmama rağmen F den devam ettim yaklaşık 4-5 ay da klavyeye çalıştım öyle aşırı bir şekilde değil güne yayarak çalıştım ki bence klavyede çok çalışmak ileriye götürmüyor önemli olan doğru sürekli çalışmak . Yaptığım denemelerde 150-160 görmeye başlamıştım sınava girdim ve 130 yazdım bu da sözlüye girmeme yetmişti .Dana sonra sözlü mülakata girdim 6 soru soruldu 4 ünü bildim iyi geçmişti benim açımdan mülakat ve ayın 28 inde sonuçlar açıklandı başarılı yazısını görünce film orda koptu bende :) umarım sizde kendi filmlerinizi yazarsınız herkese başarılar .
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
13.10.2022
iremmeseli
Bir zamanlar Katip olma aşamasındaydım🌸
-
10.09.2023
Apollon
Bursa Adliyesi Katiplik Süreci
-
20.09.2023
GÖKMEN BEKTAŞ
Trabzon Adliyesi Katiplik Sınavı Hakkında
-
08.09.2023
leyla33
Manavgat Zabıt Katipliği Mülakat Sürecim
-
26.10.2023
salihatutar
İlk Girişimde Kazanmakk ( Cizre Adliyesi Zabıt Katibi)
-
08.09.2023
Aylin P.
Elazığ Adliyesi Zabıt Katipliği Klavye-Mülakat
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!