Şeyma07
20.09.2023 11:31Çanakkale Adliyesi Katiplik Sürecim
Herkese merhabalar, ben Çanakkale adliyesinde ilk kez klavye mülakatına girdim. Öncelikle sabah klavyeye göre sıraya girdik öncelikle f klavye aldılar sonra q klavye kullananlar girdi ben f klavye idim onar onar alınıyordu herkes ben 2. 10 daydım sınav klavyesini aynısı ile klavye öğrenmiştim ben ama sınavdaki daha yumuşak tuşluydu ama sorun olmadı klavye sesi asla duymadım sınav esnasında sakin sakin yazdım. Yukarıda yemekhane de oldu sınav. 0 şeklinde sıralanmış isteyen istediği yerde oturuyordu sınavdan önce küçük bir egzersiz yapıldı sonra hazır olunca başlandı sandalyeler çok yüksek geldi bana PC de biraz yukarıdaydı ama odaklanınca sorun olmadı ben sınavda 133doğru 1yanlış yazdım sözlü mülakata girmeye hak kazandım. Sözlü mülakatta farklı sorular vardı gayet sakin geçti sadece daha önce hiç çalışmadığım için onu sordular tabii mantıklı bir cevap verdim:) genel olarak iyiydi ama heyecan tabiki oldu girecek arkadaşlara şimdiden başarılar diliyorum..
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
05.03.2023
☠️MERTİFOX☠️
1.DENEME GAZİANTEP
-
07.06.2026
simsim01
klavye öğrenmeye başlama seruveni
-
12.06.2023
ahme0tcan
2023 İzmir Zabıt ve İcra Katipliği Mülakatta Neler Yaşadım?
-
08.09.2023
rumeysa31
Katip Değilim Ama Buda Benim Anım Olsun
-
13.02.2023
⚡ LIFE IS HERE ⚡
ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
-
15.02.2023
⚡M J ⚡
ÜMİDİMİZ UMUDUMUZ HEP ALLAHTAN
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!