obirkatip09
08.05.2026 10:57
138
Uygulama Sınavı Günü
İzmir de sınava girdim kazanacağıma inanıyordum bayağı da iyi yazıyordum ama sınav farklı bir ortammış aksilikler oldu sınava girerken mobbing gibi bir şeye uğradım adliye koridorunda bir kız gelip yanıma oturdu kendisi de sınava girecekti bana yapamayacağım diyip durdu ben gayet motiveydim sınavda da gelip yanıma oturdu oflayıp durdu sağ tarafımda da hamile bayan vardı istediğim gibi yazamadım evde sıkı çalışan ben o gün barajı bile geçemedim keşke yerimi değiştirseydim diyorum ama her şey nasip daha yolum var bu yola devam edecek sabrım da var Allah gönlümüze göre versin kardeşlerim hepimiz için hayırlısı olsun ;))
0 Yorum
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
29.09.2023
onparmakdegilim
Sonunda Oldu..! (Zonguldak Adliyesi)
-
08.09.2023
Sinem.
Adıyaman Adliyesi
-
28.10.2023
aleynaogut
Bir Senelik Emeğimin Karşılığını Nasıl Aldım ve Neler Yapıp Atandım.
-
08.09.2023
şeymanurrrr
Erzurum Adliyesi Katiplik Sürecim
-
13.06.2023
EKİNCİKATİP
İzmir Adliyesi Zabıt ve İcra katipliği Deneyimi
-
07.09.2023
emre önal
İzmir Adliyesi Katiplik Mülakat Süreci
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!