Dgram
09.09.2023 17:31
1.960
Elazığ Adliyesi Zabıt Katipliği Denemem
merhaba arkadaşlar . ben Elazığ adliyesinde sınava girdim ilk girişim oldu katiponline ile hazırlandım hiçbir şey bilmiyordum bu sitede bayağı yol kat ettim sınava az bir süre kalmıştı işe girmek zorunda kaldım son bir ay hiç bakamadım ondan sınavı geçemedim yüksek kapattı benim netime göre ama devam etseydim geçebilirdim nasip diyelim bu yıl yeniden hazırlanıyorum katiponline ile yola devam.. site kurucularına çok teşekkür ederim..
0 Yorum
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
23.02.2023
Oğuz YARAR
ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
-
08.09.2023
leyla33
Manavgat Zabıt Katipliği Mülakat Sürecim
-
06.09.2023
⚡Herensuge ⚡
Bursa Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi
-
08.09.2023
urfali6363
Şanlıurfa Adliyesi Klavye Uygulama Sınavı
-
15.02.2023
⚡M J ⚡
ÜMİDİMİZ UMUDUMUZ HEP ALLAHTAN
-
28.10.2023
zabıt katibi ankara
Ankara Zabıt İlk Giriş -186- Net ve Sonuç Asil
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!