Hamza Yılmaz
01.11.2023 00:18Pes Etmek Yok!!! [İstanbul Adliyesi Zabıt Katipliği]
İstanbul Adliyesinde hem zabıt hem icra katipliğine başvurdum. Zabıt katipliğinde 197, icra katipliğinde 214 yazdım. İkisinin de sözlüsü çok güzel geçti, kendimi güzel ifade ettim ve sorulan soruların hepsini bildim. Tahmin edersiniz ki ikisini de ya da sadece icrayı kazandım. Ama öyle olmadı. Asıl güzel geçen sınavım olan icra katipliğinden o kadar yüksek yazıp sözlümün mükemmel geçmesine rağmen elendim. Yedeklere bile kabul edilmemiştim. Aradan 2.5-3 ay geçtikten sonra zabıt katipliği sonucu açıklandı. İcra katipliği moralimi çok bozmuştu ve ne yalan söyleyeyim zabıt hakkında en ufak bir umut beslemiyordum. Fakat zabıt katipliğini kazanmıştım. Demem o\'dur ki hiçbir şey moralinizi bozmasın. Yaptığınızı yapın ve gerisini Allah\'a bırakın. Mutlaka mükafatını alacaksınız. Herkese bol şanslar, aktif personele hayırlı görevler, görevine yeni başlayacaklara keyifli çömezlikler dilerim.
Yorumlar
Merhabalar tebrik ederim, dilerim bizler de aynı güzel sonları paylaşırız sizlerle...Hız arttırma konusunda öneri ve tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
07.09.2023
✨iyi ki varsın Ömer
Tekirdağ Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi
-
01.10.2023
ronin
Niğde zabıt katipliği Kazandım!
-
20.09.2023
nur2645
Eskişehir Zabıt Katipliği Sınav Deneyimi
-
08.09.2023
şeymanurrrr
Erzurum Adliyesi Katiplik Sürecim
-
20.09.2023
yıldızzccc
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
-
03.11.2023
trolgar
İzmir adliyesi, 1.5 ayda 130 kelime, sonuç: Başarılı.