kelebek0234
06.09.2023 22:22
1.789
Adıyaman Adliyesi Klavye Sınavı
Katiplik için Adıyaman'a başvurmuştum. Komisyon tarafından sabah saat 09.00 da adliye önünde olmam gerektiği belirtildi. Saat 13.00 da listede adım okundu ve sınav salonunun önüne çağrıldım listeler KPSS sınav notuna göre ayarlanıyordu. Sınav salonuna 7 F klavye ve 7 Q klavye olmak üzere toplamda 14 kişi olarak içeri alındık. İçeri de bir adliye başkanı 2 tane komisyon katibi ve yazı işleri müdürü vardı. Klavyem ve sandalyem orantılı bir şekildeydi, yumuşak bir klavye vardı, bundan dolayı klavye sesleri beni rahatsız etmedi ve sınava başlamadan önce bizlere 1 dakikalık deneme süresi verildi. Daha sonra ise klavye sınavım başladı.
2 Yorum
Yorumlar
safvan 02
2 yıl önce
ee sonra ne oldu atandın mı
safvan 02
2 yıl önce
ee sonra ne oldu atandın mı
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
06.09.2023
esmasolmaz
Gaziantep Adliyesi Klavye Mülakat Deneyimi
-
12.02.2023
⛵ DENİZ KIZI ⛵
ATACANBERK AKÇAKOYUN İÇİN
-
13.02.2023
✪ MY ✪
ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
-
02.01.2024
kürk mantolu madonnaa
umut her zaman var
-
07.09.2023
Faruk Yurt⚡️
Konya Adliyesi Katiplik Sınavı Deneyimi
-
07.09.2023
emre önal
İzmir Adliyesi Katiplik Mülakat Süreci