kürk mantolu madonnaa
02.01.2024 17:56
5.297
umut her zaman var
Bu yıl ilk defa klavye sınavına ve sözlü mülakata katıldım. Kaybettim:) ama bunu asla başarısızlık olarak görmüyorum birçok şeyi tecrübe edindim ve bu yıl hepsini kullanıp muhteşem bir şekilde döneceğim, sizde benim gibi pes etmeyin çünkü pes etmeyenler kazanacak buna canı gönülden inanıyorum. Bu yıl bizim yılımız olacak,çalışmalara devam edelim geleceğin değerli katip ve katibe adayları :)
( Bu notum burada kalsın :) bu sene başardım yazısını buraya yazmaya geleceğim inşallah)
0 Yorum
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
08.09.2023
⛵ DENİZ KIZI ⛵
Aksaray Adliyesi Katiplik Sınavı Deneyimi
-
30.09.2023
⚔️YUSUFF⚔️
Kazandımm..Muş Adliyesi Baştan Sona Serüven...
-
13.09.2023
katipspor
Kocaeli Adliyesi Zabıt Katipliği
-
09.09.2023
emrekole
Çankırı Adliyesi Mülakat
-
07.09.2023
Faruk Yurt⚡️
Konya Adliyesi Katiplik Sınavı Deneyimi
-
08.09.2023
büşraadinç
Gaziantep Adliyesi Katiplik Sürecim :)
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!