esmasolmaz
06.09.2023 22:25Gaziantep Adliyesi Klavye Mülakat Deneyimi
Gaziantep adliyesinde sınava girdim, giderken rahat kıyafetler tercih etmiştim, bunda bir sorun olmuyor bana önceden bildirdikleri saatte orda oldum, baya kalabalıktı önce içeri girer girmez kimliğimi verip imza attım ve sınava girmek için sıra var oraya durdum baya uzun bir kuyruktu gruplar halinde içeri almaya başladılar bu gruplar hemen hemen 30 kişi olarak alınıyordu içeri, sırada duranlar arasında rahat oturmak için minder puf vs gibi eşyalar getirenler vardı tabii ki sandalyeler bi tık düşük gelebilir size ama rahatsız edecek kadar da değildi. İçeri aldıklarında elinizde kendi klavyeniz vs olmamalı buna izin verilmiyor çünkü, içeri girdim başımızda 3-4 kişi vardı ama hiç rahatsız etmediler veya gelip dibimizde durmadılar ve o sandalyeye oturduğumda ilk 30 saniye kendimizi denemek için metin yazdırıyorlar rahatla diye, sonra önüne yazacağın o metni getiriyorlar klavye bi tık yumuşak olduğu için çok ses çıkmadı rahatsız etmedi beni şunu da unutmadan söyleyeyim klavye sınavına girmeden önce muhakkak bilgisayar sertifikası edinin başvuru sürecinde birçok kişi bu konuda büyük sıkıntı çektiler.
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
09.09.2023
Dgram
Elazığ Adliyesi Zabıt Katipliği Denemem
-
13.02.2023
⚡ LIFE IS HERE ⚡
ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
-
07.09.2023
emre önal
İzmir Adliyesi Katiplik Mülakat Süreci
-
09.09.2023
kaft37
Kastamonu Adliyesi Katiplik Sınav Süreci
-
08.11.2023
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
-
28.09.2023
QALAYCI
Sinop Adliyesi Zabıt Katibi Uygulamalı Sınavı Tecrübesi
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!