rumeysa31
08.09.2023 21:56
1.411
Katip Değilim Ama Buda Benim Anım Olsun
Hatay/İskendurun da yaşıyorum.6 Şubat depremini bizzat yaşamış biri olarak yazıyorum.Evlerimiz hasar gördü şuan depremzedelerin kaldığı toplu yaşam alanlarında yaşıyoruz.Ama bundan önce hiç tanımadığım 14 kişiyle aynı çadırda 9 gün yaşadım.Deprem günü arabada kaldık daha doğrusu arabada 6 gün kaldık sonrasında komşumuzun çadırında kaldık.3 ay önce o mahalleye göçmüştük kimseyi tanımıyorduk ve halende tanımıyoruz.Daha doğrusu tanınacak insan dahi olduklarını düşünmüyorum çünkü insanlar depremin ilk gününden itibaren çok acımasızlaşmıştı ve halende öyle ne yazık ki.Deprem sayesinde gerçekten yanımızda olan insanları öğrendik ve gördük.Akrabamız sandığımız insanlar meğer en büyük düşmanlarımızmış bunu öğrendik neyse bu kadar minik bir anı.
0 Yorum
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
09.06.2023
☠️MERTİFOX☠️
Heyecanla Kimler Kimler Gittiler [Gaziantep Adliyesi]
-
20.09.2023
Şeyma07
Çanakkale Adliyesi Katiplik Sürecim
-
10.09.2023
Apollon
Bursa Adliyesi Katiplik Süreci
-
26.05.2026
helen gül
Birinciliğe
-
03.11.2023
Nisasvnc
Balıkesir adliyesi zabıt katipliği
-
07.09.2023
⛵ DENİZ KIZI ⛵
Mersin Adliyesi Zabıt Katipliği Deneyimi
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!