onparmakdegilim
29.09.2023 18:50
2.879
Sonunda Oldu..! (Zonguldak Adliyesi)
Geçen sene 116 kelime yazıp garanti dediğim mülakata çağrılmadım, her nasip vaktine esirdir. Normal şartlarda 140-150 yazan parmaklarım bu sene de heyecana yenik düştü ve 30 yanlış ile 103 kelimeyi zor yazabildim. Sınavdan ağlayarak çıktım desem yeridir. Meğerki ne çok bel bağlamışım bu sınava ben ama bu kez OLDU! 103 kelime ile giremem dediğim mülakata çağrıldım bu sene ben. Tekrar diyorum her nasip vaktine esirdir. Sakın ümidinizi yitirmeyin :)
-onparmakdeğilim
1 Yorum
Yorumlar
katippbiri
2 yıl önce
bende orda girmiştim 107 yazdım ama olmadı sizin isim neydi.
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
13.06.2023
EKİNCİKATİP
İzmir Adliyesi Zabıt ve İcra katipliği Deneyimi
-
06.09.2023
esmasolmaz
Gaziantep Adliyesi Klavye Mülakat Deneyimi
-
12.02.2023
eeegle29
ATACANBERK AKÇAKOYUN İÇİN
-
14.10.2023
ceku
Bursa Adliyesi Zabıt Katipliğini Kazandım. Pes Etmeyenler Kazanır..!!
-
06.09.2023
⚡Herensuge ⚡
Bursa Adliyesi Mülakat Deneyimi
-
07.06.2026
umutsuz vakax