⚡Herensuge ⚡
06.09.2023 23:03Bursa Adliyesi Mülakat Deneyimi
Katiplik mülakatını Bursa’da Uluyol adliyesinde girdim sınav D kapısından girilip zemin katta beklememiz istendi, sınavın bulunduğu koridor biraz dardı ve mahkeme salonu da bulunuyordu. Mülakata alınmayı beklerken sınava yazdığımız kelime sayısına göre alınacağımı bildirip yoklama aldılar. Mülakata giderken siyah kumaş pantolon ve siyah ceket giydim, ayakkabı olarak da siyah çok yüksek olmayan önü ve arkası kapalı olan bir topuklu ayakkabı giydim. Çok fazla makyaj yapmadım bunun komisyonu kötü yönde etkileyeceği söylendi. Sınav bir amfide oldu, amfinin kapısında isimleri çağrılanlar oturup sınava alınmayı bekledi. İçeriden komisyon üyelerinin zili çalmasından önce kimlik ibrazı yapıp ardından da imza attıktan sonra bekleme esnasında oturmamız için koyulan sandalyeye oturdum, tek başıma gittiğim için çantamı tutacak kimse yoktu bu konuda endişe ediyordum lâkin oradaki görevliler çantama göz kulak olacaklarını söyleyerek çantamı emanet aldılar. Sıram gelip amfiden içeri girdiğimde öncelikle komisyon üyelerine kafamla selam verdim, ardından tam üyelerin karşısında bulunan sandalyenin yanına gittim ve ayakta durarak oturmamı söylemelerini bekledim, oturmamı söylediklerinde teşekkür ettikten sonra oturdum ve bana sordukları soruları hepsinin gözlerinin içine bakarak cevapladım, arada soru sorup ben anlatırken başka bir soru sorduklarında yeni sordukları soruyu cevaplayıp ardından da daha öncesinde sorduğu sorunun cevabını vermeye devam ettim. Mülakat bittikten sonra teşekkür ettim ve amfinin çıkışına yönlendirdiklerinde de çıkmadan son bir kez baş selamı vererek amfiden çıktım.
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
09.09.2023
Kübraaa7
Antalya ve Gaziantep Adliyesi Katiplik Serüvenim
-
09.09.2023
kaft37
Kastamonu Adliyesi Katiplik Sınav Süreci
-
07.06.2026
umutsuz vakax
-
14.06.2023
melek1
İstanbul Adliyesi İlk Klavye Mülakatı Deneyimim
-
20.09.2023
nur2645
Eskişehir Zabıt Katipliği Sınav Deneyimi
-
08.09.2023
Sinem.
Adıyaman Adliyesi
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!