mtsy61
28.09.2023 20:58Trabzon Katiplik Sınavı Ve Mülakat Deneyimim
Sınava Trabzon adliyesinde girdim.Klavye sınavında sistem sıkıntısı olduğu in baya bekledik. Toplamda 20 kişi ile girdik 12 ye 8 şeklinde yanlış hatırlamıyorsam. Klavye sınavına normal gündelik gittim. Sandalye masalar ortam çok geniş ve rahattı. Klavye kb-21 di. Yeni siyah modeliydi çok sessiz bir klavyeydi. Hiçbir rahatsız edici durum olmadı heyecan dışında. Sözlü mülakatta yarım saat erken gittim ve saatimden 10 dakika felan geç girdim. 3\'erli şekilde bekleme salonuna girdik. Sırayla içeriye girdik daha sonrasında. Takım elbise giydim siyah,gömlek beyaz. Hatayın cumhurbaşkanı soruldu. Mübaşir ve katip\'in farklı olduğu görevleri. Halkçılık ilkesi ve son olarak duruşa çeşitleri soruldu bunlar normal sorulardı. Daha öncesinde kendimi tanıtırken çalıştığım yerler hakkında ayrılma sebeplerimi sordular. Komisyon başkanı ve yanındaki insanlar çok iyiydi. Gerici oldu bi ara ama genel itibari ile başkan yumuşattı ortamı. Sınava gireceklere ve mülakata gireceklere söylemek istediğim tek bir şey var heyecanınızı kontrol etmeniz ve o odadan çıktıktan sonra bilinki geriye dönüp o soruları kafanızda tekrar daha güzelini cevaplamak istiyceksiniz onun için heycanınızı bastırın rahat olun ve sorulara güzel cevaplar verin net kararlı olun. Bilin ki kaybetseniz bile suskun bir şekilde kaybetmeyin.
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
07.09.2023
nisanur baran
Bursa Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi
-
09.09.2023
Kübraaa7
Antalya ve Gaziantep Adliyesi Katiplik Serüvenim
-
12.02.2023
⛵ DENİZ KIZI ⛵
ATACANBERK AKÇAKOYUN İÇİN
-
08.11.2023
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
-
10.10.2023
NoodLe
Ankara Adliyesi Zabıt Katipliğini Kazanmak
-
08.01.2024
denizetas61
Trabzon Adliyesi Zabıt Katipliği Mülakatını Kazandım ve Atandım
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!