Gizem27
10.09.2023 13:53Adana Adliyesi Klavye Sınav Süreci
Merhaba arkadaşlar Adana adliyesine 2. başvuruşum. Sınavdan birkaç gün önce adliyeye fotoğrafımla birlikte gidip sınav giriş belgemi aldım. Adana\'da yaşadığım için ulaşım konusunda sorun yaşamadım ve taksiyle gittim. Sınav esnasında rahat edebileyim diye rahat kıyafetler giydim. Adliyeye sınav bilgilerine göre gittim (tarih, saat, sınavın yapılacağı adres vs.). Adana\'da girecek arkadaşlara tavsiyem kendi saatlerine göre 1 saate yakın daha erken gitmeleri çünkü hem kendilerini riske atmamış olurlar hem de oradaki yoğunluğa göre sınava daha erken girebilirler. Adliye önünde ve bina içerisinde ayrı ayrı bekleme süreleri oluyor. Sınavın yapılacağı kata gruplar halinde sırayla çıktık. Bu aşamada da bizden önceki kişileri bekledik. Belirledikleri kişi sayısına göre (6-8) sınavın yapıldığı odaya girdik. 2 görevli kişi vardı. Sandalyem biraz yüksek ve sallanıyordu. Önceki arkadaş ekranı kendine göre çevirmişti ve klavyenin ayaklarını kaldırmıştı. Düzeltebildiğim kadarını sınav heyecanıyla düzeltmeye çalıştım. Şansıma görevli kişinin yanına oturmuştum farkında olmadan. Bu durum daha da heyecan yapmama sebep oldu. (Bu gibi durumlara dikkat etmek ve ayarlamak gerekiyor.) 30 saniyelik deneme süresi verildi sonrasında gerçek sınava başladık. Yazdığımız metnin bir örneği bizde bir örneği de kendilerinde kaldı. Kendilerinde kalan belgeyi imzaladık. Ve sınav sürecimiz böylelikle bitti.
Yorumlar
Sonuç ne oldu acaba, bu sene kpss sonrası bende Adana'da gireceğim de 😊
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
08.09.2023
bilgekunduz_33
Gaziantep Adliyesi Katiplik Anısı
-
08.09.2023
Sinem.
Adıyaman Adliyesi
-
23.04.2026
erdem
asdsadasdasdasd
-
12.02.2023
✨Fatma✨
ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
-
07.09.2023
⛵ DENİZ KIZI ⛵
Mersin Adliyesi Zabıt Katipliği Deneyimi
-
07.09.2023
✨iyi ki varsın Ömer
Tekirdağ Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi