nur2645
20.09.2023 20:52
2.539
Eskişehir Zabıt Katipliği Sınav Deneyimi
2018 yılında Eskişehir\'de zabıt katipliği için başvurdum. Klavye sınavı üniversitenin bilgisayar laboratuvarında yapıldı. Sınava yaklaşık 50 kişilik gruplar halinde girdik. Sandalye masa konforu gayet iyiydi. Klavye sesi yoğundu beni rahatsız etmedi ama rahatsız olan çok kişi vardı. Mülakatta ise komisyonun tavrı iyiydi, sanırım 3 soru sormuşlardı. Soruları zarftan secmistik, tamamını bildim. Son olarak klavye sınavına sivil, mülakata ise resmi kıyafetlerle gitmelisiniz :) Ben atandım, darısı sizlere.
0 Yorum
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
01.11.2023
Hamza Yılmaz
Pes Etmek Yok!!! [İstanbul Adliyesi Zabıt Katipliği]
-
02.01.2024
kürk mantolu madonnaa
umut her zaman var
-
07.06.2026
simsim01
klavye öğrenmeye başlama seruveni
-
06.09.2023
⚡Herensuge ⚡
Bursa Adliyesi Mülakat Deneyimi
-
28.09.2023
deniz budak
Cizre Adliyesi Zabıt Katibi Uygulamalı Sınav Ve Mülakat Tecrübelerim
-
05.03.2023
☠️MERTİFOX☠️
1.DENEME GAZİANTEP
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!