nisanur baran
07.09.2023 14:13
2.276
Bursa Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi
Bursa adliyesi için sınava girdim. Klavye sınavı meslek lisesinde yapılıyor, sadece kimlik ile sınava giriliyor. Alfabetik sıraya göre ortalama 15 kişilik sınıflarda U şeklinde sıralarda sınav yapıldı. Klavye sesi beni rahatsız etmemişti aynı zamanda kulak tıkacı kullandım sınavdan önce alıştırma yapılıp kullanılabilir etkisi oluyor. En rahat olduğunuz şekilde sınava gidilmeli. Kendi Klavyen, minder tarzı şeyler yasaktı. Sandalyeler ayarlanmıyor. Merak edenler toki meslek lisesinden sınıfların fotoğraflarına bakabilirler.
0 Yorum
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
08.09.2023
Sinem.
Adıyaman Adliyesi
-
28.09.2023
☠️MERTİFOX☠️
Olmadı ama Son Olmayacak..! Gaziantep Katiplik Sürecim
-
13.02.2023
⚡ LIFE IS HERE ⚡
ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
-
12.02.2023
eeegle29
ATACANBERK AKÇAKOYUN İÇİN
-
07.06.2026
umutsuz vakax
-
10.09.2023
Apollon
Bursa Adliyesi Katiplik Süreci
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!