MelihOzaslan
04.01.2024 14:59Başarısızlık Hikayesi :)
Normalde 130 kelimeden aşağı Q klavye ile yazmıyordum. sınava çok sıkı çalıştım. sınav günü geldi çattı ve heyecanım da yoktu aslında. ancak ne oldu bilmiyorum normalde 130dan aşağı yazmadığım metinde o kadar zorlandım ki anlatamam. ve 90ın altında kalınca elendim. kısmet mi denir bilmiyorum. ama maalesef ki elendiğimi öğrendiğimde her şey berbat oldu ve hala şaşıyorum o elenme sürecine. hayırlısı bu denir herhalde. bu yıl gelirse eğer tekrar çalışıp girmeyi düşünüyorum. umarım iyi olur bu da böyle bir anımdı :) :)
Yorumlar
inşallah kazanırsın en önemli şey pes etmemek ve insanın kendisine olan güvenini kaybetmemesi bence bu kazanmanın yarısı :)
kardeşim sıkma canını sen yap yapacağını her şey olacağına varır :)
:(
Çok haklısın
bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm
kazandın mı peki ;]
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
12.02.2023
eeegle29
ATACANBERK AKÇAKOYUN İÇİN
-
07.06.2026
umutsuz vakax
-
26.05.2026
helen gül
Birinciliğe
-
07.09.2023
emre önal
İzmir Adliyesi Katiplik Mülakat Süreci
-
08.09.2023
urfali6363
Şanlıurfa Adliyesi Klavye Uygulama Sınavı
-
08.09.2023
Aylin P.
Malatya Adliyesi CTE Deneyimi