MelihOzaslan
04.01.2024 14:59Başarısızlık Hikayesi :)
Normalde 130 kelimeden aşağı Q klavye ile yazmıyordum. sınava çok sıkı çalıştım. sınav günü geldi çattı ve heyecanım da yoktu aslında. ancak ne oldu bilmiyorum normalde 130dan aşağı yazmadığım metinde o kadar zorlandım ki anlatamam. ve 90ın altında kalınca elendim. kısmet mi denir bilmiyorum. ama maalesef ki elendiğimi öğrendiğimde her şey berbat oldu ve hala şaşıyorum o elenme sürecine. hayırlısı bu denir herhalde. bu yıl gelirse eğer tekrar çalışıp girmeyi düşünüyorum. umarım iyi olur bu da böyle bir anımdı :) :)
Yorumlar
inşallah kazanırsın en önemli şey pes etmemek ve insanın kendisine olan güvenini kaybetmemesi bence bu kazanmanın yarısı :)
kardeşim sıkma canını sen yap yapacağını her şey olacağına varır :)
:(
Çok haklısın
bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm
kazandın mı peki ;]
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
07.09.2023
✨iyi ki varsın Ömer
Tekirdağ Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi
-
23.02.2023
Oğuz YARAR
ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
-
12.06.2023
ahme0tcan
2023 İzmir Zabıt ve İcra Katipliği Mülakatta Neler Yaşadım?
-
29.09.2023
onparmakdegilim
Sonunda Oldu..! (Zonguldak Adliyesi)
-
01.11.2023
Hamza Yılmaz
Pes Etmek Yok!!! [İstanbul Adliyesi Zabıt Katipliği]
-
03.11.2023
Nisasvnc
Balıkesir adliyesi zabıt katipliği