EKİNCİKATİP
13.06.2023 00:16İzmir Adliyesi Zabıt ve İcra katipliği Deneyimi
Sınava çalışırken kendimi fazlasıyla kasıp yüksek klavye sesleriyle çalıştım, buna kesinlikle gerek yok çünkü sınav esnasında kendi klavye sesinizi bile duyabiliyorsunuz. Ortalama 70-80 kişi sınava giriyor aynı anda heyecanlı ortam tabii ki fakat gerilecek bir ortam değilmiş, klavye çeşidi km-720 yumuşak klavyeydi. Sınav metni gelmeden önce 30 saniye test aşaması oluyor ve sonra görevliler sınavın başlayacağını duyurup sınava başlanıyor. Bilgisayarlar eski olduğu için hepsinin tamamen senkron olmasını bekleyemeyiz o yüzden kimisinin bir saniye önceden başladı kimisinin bir saniye sonrasından, tamamen kendi ekranına odaklanıp yazmak lazım. Sınav ekranı da bu sitede olduğu gibi yeni versiyon çıktı sol üstte saniye yazıyordu. Yazı fontuna kadar aynıydı, İzmir adliyesinde girecekler için gönül rahatlığıyla o modda yazabilirsiniz. Başarılar.
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
14.10.2023
ceku
Bursa Adliyesi Zabıt Katipliğini Kazandım. Pes Etmeyenler Kazanır..!!
-
01.10.2023
ronin
Niğde zabıt katipliği Kazandım!
-
06.09.2023
⚡Herensuge ⚡
Bursa Adliyesi Mülakat Deneyimi
-
06.09.2023
esmasolmaz
Gaziantep Adliyesi Klavye Mülakat Deneyimi
-
04.01.2024
MelihOzaslan
Başarısızlık Hikayesi :)
-
20.09.2023
yıldızzccc
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!