no:81
09.09.2023 20:22Düzce Adliyesi Katiplik Sınav Süreci
Düzce adliyesi icra katipliği için başvuru yapmıştım. Uygulama sınavının olduğu gün başka bir komisyonda da sınavım olduğu için erteleme dilekçesi yazdım. Hiçbir sıkıntı olmadan sınav günüm başka bir güne ertelendi. Başka bir şehir olduğu için 1 gün önceden gitmek istedim. Adliyeye yakın bir yerde günlük apart tuttum. Ekonomik olarak gayet ideal bir şehir. Sınav günü, küçük bir şehir olduğu için adliyeye giderken yürüyerek gitmeye karar verdim. İstediğiniz her yere yürüyerek gidebileceğiniz bir şehir. Adliyeye gittiğimde tadilat olduğunu gördüm. En son olan deprem yüzünden biraz hasar aldığı için tadilat gerekliymiş. Adliye içi bana biraz sıkışık geldi. Büyük ihtimal tadilat sebebi yüzünden yer sıkıntısı olmuştur. Klavye sınavı için özel sınav odaları yoktu. Sınava adliye yemekhanesinde girdik. Yemekhane masaları ve sandalyeleri olduğu için pek rahat bir yazım imkanı sunmuyordu. Sadece 6 kişi olmamıza rağmen komisyonu yaklaşık 2 saat beklemiştik. Özetle klavye sınavından iyi bir sayı yazmama rağmen sınav ortamı ve sürecinden pek memnun olmadım.
Sözlü mülakat için de erteleme dilekçesi yazarak başka bir gün gitmiştim. Yine aynı şekilde komisyonun hazır olmasını uzun bir süre bekledik. Mülakat adliyenin konferans salonunda yapılmıştı. Komisyon üyeleri için dikdörtgen geniş bir masa ve karşısında oturabilmemiz için bir sandalye vardı. Mülakat esnasında gayet sıcakkanlı yaklaşmışlardı. Her şey gayet güzel geçmişti. Kazanacağıma dair yüksek bir beklenti içerisindeyken yedek bile kalamamak üzdü ama olsun :)
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
26.10.2023
salihatutar
İlk Girişimde Kazanmakk ( Cizre Adliyesi Zabıt Katibi)
-
06.09.2023
⚡Herensuge ⚡
Bursa Adliyesi Mülakat Deneyimi
-
14.10.2023
ceku
Bursa Adliyesi Zabıt Katipliğini Kazandım. Pes Etmeyenler Kazanır..!!
-
01.11.2023
bbb
İzmir Adliyesi Katiplik sürecim
-
08.09.2023
urfali6363
Şanlıurfa Adliyesi Klavye Uygulama Sınavı
-
09.09.2023
Dgram
Elazığ Adliyesi Zabıt Katipliği Denemem
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!