Faruk Yurt⚡️
07.09.2023 19:31Konya Adliyesi Katiplik Sınavı Deneyimi
Konya adliyesinde sınava girdim, adliyeye sınav saatinden yarım saat önce gittim bunun sebebi sıranın çok olacak olmasıydı. Bizi yemekhaneye çıkardılar ve orada beklettiler yaklaşık otuz kişi olarak sınava aldılar. Sınava giderken yanımda da bir yastık götürdüm bunun sebebi sandalyenin kısa olup benim yazmamı etkileyebilecek olması ama götürdüğüm yastığı kullanmama gerek kalmadı çünkü tam boyuma göreydi.
her ihtimale karşı götürülmesi taraftarıyım. sınavda heyecandan eliniz capslock veya tab tuşuna basma ihtimaline karşı kağıt sıkıştırarak engel olabilirsiniz. ve unutmayınki sakin olan kazanır.
Sözlü mülakat Konya adliyesinde oldu, mülakat saatinden yarım saat önce adliyede oldum. Mülakata giderken kılık kıyafet kuralına uygun olarak saç sakal tıraşı oldum, takım elbisemi giydim. Adilyede bizi yemekhanede bekletirlerken form verip doldurmamızı istediler formda hangi üniversitede okuduğumuz, başvurduğumuz pozisyonları vs. yazmamızı istediler. Formlardan sonra klavyede yazdığımız kelime sayısına göre imzamızı attıktan sonra bizi mülakatın yapılacağı yere aldılar ve unutmamak gerekir mülakatta soruları bilmenin yanı sıra bu işi ne kadar istediğini duruşun ve konuşman ile komisyon üyelerine hissettirebilmen önemli.
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
07.09.2023
⛵ DENİZ KIZI ⛵
Mersin Adliyesi Zabıt Katipliği Deneyimi
-
14.06.2023
melek1
İstanbul Adliyesi İlk Klavye Mülakatı Deneyimim
-
08.11.2023
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
-
08.01.2024
denizetas61
Trabzon Adliyesi Zabıt Katipliği Mülakatını Kazandım ve Atandım
-
09.09.2023
Dgram
Elazığ Adliyesi Zabıt Katipliği Denemem
-
28.09.2023
QALAYCI
Sinop Adliyesi Zabıt Katibi Uygulamalı Sınavı Tecrübesi
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!