QALAYCI
28.09.2023 17:59Sinop Adliyesi Zabıt Katibi Uygulamalı Sınavı Tecrübesi
Adliyenin geniş bi bekleme alanı var bütün adaylar bekliyorsunuz sohbet etme tanışma imkanınız var öneririm heyecanı baya alıyor. Komisyon müdür gelerek isimleri okumaya başladı ve ardından kimlik kontrolü yaparak 5 erli gruplar halinde bizi sınava aldılar ben 2. gruptaydım. Sınav odası küçük ve U şeklinde bir masa vardı masanın başında komisyon üyeleri vardı önünde sınav adayları. KM 720 F klavye vardı ve çok rahattı yeni klavyelerdi. Sandalye masa hepsi kusursuz sorunsuzdu aklınızda soru işareti olmasın. Sınavdan tek korkum satır atlamaktı bu sebeple sınav başlayınca satır atlamamak için sürekli satır kontrolü yaptım bu bana belki zaman kaybettirmiş olabilir ama kendimi garantiye aldım. Sınav esnasında bir kere aşırı heyecanım geldi parmaklarım titredi sırasını kaybeder gibi oldum ama nasıl başardıysam heyecanımı bastırdım bir saniye bile tökezlemeden devam ettim. Sınavdan 148 doğru kelime yazarak ayrıldım herhangi bir kötü olayla karşılaşmadım. Daha sonra mülakat için aynı yerin bir üst katına geldim ve maceramı tamamladım. Umarım başarılı olmuşumdur ve girecek arkadaşlara başarılar diliyorum.
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
14.06.2023
melek1
İstanbul Adliyesi İlk Klavye Mülakatı Deneyimim
-
26.05.2026
helen gül
Birinciliğe
-
03.11.2023
Nisasvnc
Balıkesir adliyesi zabıt katipliği
-
07.09.2023
✨iyi ki varsın Ömer
Tekirdağ Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi
-
13.02.2023
✪ MY ✪
ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
-
03.11.2023
trolgar
İzmir adliyesi, 1.5 ayda 130 kelime, sonuç: Başarılı.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!