Aylin P.
08.09.2023 14:26Elazığ Adliyesi Zabıt Katipliği Klavye-Mülakat
Elazığ Adliyesi'nde bu sene 2. girişim oldu. Klavye için girişte salonda kalabalığın içinde beklemek zordu ilk girişimde. 10 arlı gruplar halinde F-Q olacak şekilde içeriye almaya başladılar. Sıra bana geldiğinde yerime oturup heyecanla yazacağım anı bekledim. Salonda görevli olan kişiler çok sıcakkanlı idiler bu yüzden daha rahat geçti diyebilirim. Önde oturan bir arkadaşa kura ile yazacagımız metni çektirdiler önce denemek için ekran açıldı ve adımızı soyadımızı yazıp süre başlayınca yazdık. Daha sonra hazırsak asıl sınavın başlayacağını söylediler ve başladı. Bence iyi yazabilmek için o an stresi yönetmek çok önemli evde yazdığınla aynı olmayabilir iyi veya kötü anlamda. Ben ilk deneyimimde çok heyecanlanmıştım parmaklarım birbirine dolandı yanlış sayım arttı 126 net ile barajı geçtim. Evde aynı metni yazdığımda 150 yazdım. Bu sene girdiğimde ise çok sakindim evimde oturur gibi yazdım. Mülakat kısmında Elazığ adliyesi genel olarak dini sorular ağırlıklı soruyor. Ve herkese dönüp dolaşıp aynı soruları soruyorlardı. Her iki senede böyle oldu daha önceki senelerde de bildigim kadarıyla bu şekilde olmuş. Mesleki bilgi olarak UYAP, Zabıt katibinin görevleri gibi konular 1-2 tarih sorusu onun dışında dini sorular ağırlıklı. Asıl önemli olan stres anını nasıl yönetebildiğiniz, kendinizi ifade etmeniz. Soruları yanlış cevaplarım diye endişe etmeyin.
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
07.09.2023
ümrannn
Denizli Adliyesi Katiplik Mülakat Deneyimim
-
07.09.2023
Faruk Yurt⚡️
Konya Adliyesi Katiplik Sınavı Deneyimi
-
07.09.2023
nisanur baran
Bursa Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi
-
10.09.2023
Apollon
Bursa Adliyesi Katiplik Süreci
-
07.06.2026
simsim01
klavye öğrenmeye başlama seruveni
-
08.05.2026
obirkatip09
Uygulama Sınavı Günü
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!