⛵ DENİZ KIZI ⛵
08.09.2023 16:22
2.425
Aksaray Adliyesi Katiplik Sınavı Deneyimi
Aksaray adliyesinde cezaevi katipliği sınavına girdim. Saat 9 da hepimiz Kpss puan türlerimize göre sıraya dizildik. 10 Q 10 F olmak üzere sırayla içeri alındık. İlk grupta girdim sınava. Sandalyeler masalara göre orantılıydı. Sınavdan önce 30 saniyelik hazırlık metninden sonra sınav metnini yazmaya başladık. Klavye sesleri abartıldığı gibi fazla değildi. Sınavdan sonra çıktılar hazırlanırken komisyon üyeleri tek tek sohbet ettiler bizimle. Oldukça sıcak bir ortam vardı. Stres düzeyi oldukça azdı. heyecan yapılmadığı takdirde herkesin emeğinin karşılığını alacağını düşünüyorum.
0 Yorum
Yorumlar
Yorum Yaz
Diğer Anılar
-
09.09.2023
Kübraaa7
Antalya ve Gaziantep Adliyesi Katiplik Serüvenim
-
23.09.2023
el prof
Manisa İcra Katipliği Deneyimi
-
02.01.2024
kürk mantolu madonnaa
umut her zaman var
-
28.09.2023
QALAYCI
Sinop Adliyesi Zabıt Katibi Uygulamalı Sınavı Tecrübesi
-
13.02.2023
✪ MY ✪
ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
-
07.09.2023
ümrannn
Denizli Adliyesi Katiplik Mülakat Deneyimim
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!